vovvi <3 evelina

ingen lunginflamation här inte!
tänk att jag visste det, och att min sänka låg på 15 va inte farligt än men låt se vad det blir.

jag har hittat min nya älskling, och nej det är ingen ny kille utan en häst, eller ja, han är också en kille.
han bor nästan granne med mig och är den sötaste häst jag nånsin skådat. Men ack så smutsig, ingen tar hand om hästen så låt mig ta över. Han heter vovvi hos mig och tänkte att ni kanske ville se en bild på han. jag blir tårögd så fort jag ser han och vi är ett par, han älskar mig och jag älskar han.
Herregud att jag hade ett hjärta till hästar också.

här är han min prins. Jag kan inte ett skit om hästar men jag tror han är en ponny, han är liten sörrni,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0