gymnasium..

vad fasen ska jag gå ?
Jag vill ju gå dans. kommer jag in på grund av betygen ?
sänker dom det till nästa år så jag kanske kommer in iaf?
om jag inte kommer in vad ska jag gå då ?
sundsta, info komp, tingvalla ?
ska jag flytta någonstans, söka dans där ?

jaja, jag kommer aldrig i hela mitt liv gå något "jobbigt"
för det kommer jag aldrig orka.
Något praktiskt blir perfekt för mig.
så, kanske infokomp iaf. verkar ju bra
men på sundsta händer det ju mer och mycket roligare folk.
tingvalla, nära till bussar och stan...
men nej, tingvalla är för snobbigt och för törrt. jag tror dej verkligen malin!

får nog tänka lite iaf..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Annars finns det ju Media på Älvkullen. :D

2009-03-31 @ 17:51:18
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/
Postat av: lovisa

Sam-media! jag tror inte du kan hitta en slappare linje om de var de du ville ha! Helt perfekt och sjukt kul är det!

2009-04-06 @ 17:54:39
URL: http://lovisaperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0