musik.

Nu är redovisningarna slut. Och nu börjar tankarna komma tillbaka med att snart är vårat polenprojekt slut..
Gruppen, allting! snart är allt borta. USCH, jag älskar verkligen varenda liten prick i gruppen.
tack alla som har gjort den här resan. Och våran "andra pappa" jag kommer dränka mig själv i tårar när vi ska säga hejdå..

musik betyder väldigt mycket för mig, jag har väldigt bred musikstil och jag har ingen favorit låt. Jag lyssnar på det jag känner för.


dagens ipod låtar;

Afasi&filthy - magnolian
Phil Collins - Another day in paradise
Snook - Blunda
Oh laura - Friend like me
Foo fighters - Home
Veronica Maggio - I staden växer inga blommor
José Gonzales - Teardrop
Mr. Big - Wild world.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0