hårförlängning

Jag tänkte lite på min hårförlängning som ligger i badrumsskåpet och skräpar.
Innan skolavslutningen i somras så bad jag min frisör som vanligt att göra som hon ville. Hon brukar alltid göra det så snyggt. Men den här gången inte, hon klippte av mitt hår till axlarna.
Jag hatade mitt hår och visste inte vad jag skulle göra.Så den ultimata lösningen: hårförlängning.
Jag la ut 700 svenska riksdaler för hår och clips.
Det va rätt kul första veckan då jag kunde använda det och älskade mitt "långa" hår.
Nu ångrar jag att jag köpte skiten. Där ligger 700 kr och skräpar.
Ingen människa som har hårförlängning har det så att det blir snyggt. Och det är inte så konstigt för att det går inte om man inte klipper in det och har en fastsydd!
Clips tar en förbannad tid på morgonen och sen går man runt dagen lång och grejar med håret för att clipsen låssnar och allt möjligt.

Så till alla, KÖP ALDRIG HÅRFÖRLÄNGNING MED CLIPS! det är bara massa pengar rätt i sjön...
va nöjd så som du ser ut istället

mitt hår innan frisören klippte av det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0