i löööv lööördagar

Igår orkade jag inte vara datanörd så datorn fick vila.hah

Inatt har jag sovit hos gabriel, men jag somnade klockan tio, heheh
Nu är g och b och slänger skräp och e och a ska rida så nu är jag själv här på vidön!

idag kommer isa hem från en veckas skidåkning i idre där hon har sett både vildsvin och hjortar, kört vilse i skogen alldeles själv och lirat omkring med ett orange nät (ni vet sånt som är på sidorna av backen)  runt omkring sig utan att själv veta om något, mycket bra gjort tycker jag själv!

Så robinsson kväll med henne blir det, Ingen missar väl det, och att laila och magnus är i final i lets dance?
Själv hejar jag nog på laila, tycker att hon är bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0