sista söndagen i mars 09.

idag har jag vart i stan med mamma och pappa. Två skor och ett linne fick komma med hem.
Gabriel sov här i natt också, vi somnade klockan tio. hehe.
Jag verkligen hatar att man ställer fram klockan en timme. bläääääääää

nu ska jag kila iväg på dans, idag är det modern.

björnborg skor. rea 299. as bra för mina fötter. Mina fötter är breda höga och korta.
inte den roligaste kombinationen..


björnborg igen. men dom va som sagt bra. 599. strl 37.
egentligen alldeles för långa med perfekt i bredd.


linne bikbok 149. väldigt billigt tycker jag, och det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: jonna

aow linnet fån BB :D

2009-04-01 @ 15:09:56
URL: http://jonnadyrmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0