m&m

Hej, idag har varit en ganska konstig dag.
Jag tror jag nämnt att min mormor är sjuk i cancer. Det är liksom ingen vanlig bröstcancer som oftast går att bota.
Utan hon kommer aldrig bli av med sin cancer. Jag orkar inte dra allt. Men hon har överlevt det många inte överlever.
Hennes tarm sprack en gång och hennes sänka låg i 324 ett tag, Normalt sett ligger den på ca 12.
Ja, mycket har drabbat henne.
Men inatt hände något väldigt oväntat. Min morfar fick en hjärtinfarkt och fick akutopereras, Så nu ligger båda två på sjukhus. Så det är konstig stämning i mitt hus, men mycket ska man vara med om..

så ta vara på det man har.
Speciellt de gamla.

mormor i somras. det svänger verkligen.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men oj. :o Har ni hört hur det går med dom båda? Håller tummarna för att allt går bra! :) finns här om du vill prata, det vet du. <3

2009-03-06 @ 22:19:33
Postat av: Malle och mopsen Alba

Usch hålkler tummarna för att de repar sig! Kram

2009-03-08 @ 17:15:41
URL: http://www.metrobloggen.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0