let's dance!

hej,  nu har jag och min mamma suttit och grinat lite till lets dance.
Egentligen tycker jag laila är mer värd glasskon. Hon är en otrolig dansare, jag tror inte svenska folket förstår hur duktig hon är.
men magnus är ju så himla go människa, lite mer show och oftast vinner ju det!
Men jag måste också säga att annika är en fruktansvärt duktiog dansare, och vilken otrolig människa hon verkar vara. Sen är hon nog sätast i sverige också!
Men när Laila och Tobias dansade showen så sprutade det lite extra tårar.
Snart kommer Gabriel förbi efter en kväll med bandet.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det va nog du som härmade mina bilder! titta vilken tid vi la upp bilderna. ;) <3

2009-03-31 @ 17:52:09
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0