jag hannnn intee

Hann inte skriva igår så jag gör det nu istället;)
Skolan va rolig igår faktiskt! förutom att min lärare britt fick damp på mig utan andledning,
När hon har blivit arg på mig tror jag att hon känner sig dum, så efter en halvtimme kommer hon alltid och ber om ursäkt och säger att hon verkligen inte menade vad hon sa, Haha!

Efter skolan mötte vi i då&nu gruppen VF och Siv Gidlöf som är kommunfullmäktige i kommunen, nu sa jag rätt va ?
Och efter det så bar det av till min zonterapeut. Shit va det är underbart med zonterapi.
Man mår mycket bättre efteråt och massage klagar man ju inte på iaf!
Sen blev det dans, jag säger det alltid men jag älskar att dansa!

fråga mig inte vad vi gör, när man är med isa blir manb crazy. lite livsnjutningar här och där, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0