dagens..

jag hatar att läsa sånna här men har så tråkigt att jag gör en ändå...

humör: rätt bra. tråkigt med magen bara
kläder:gråa mjukis (som jag gjort själv) och gabriels t-shirt
låt: disappear - beyoncé
frisyr: utsläppt
smink:ingenting
händelse:att jag har blivit laktosintolerant ??????
planer: sova!
vill ha:sommar, och skolavslutning, en frisk mormor, en frisk evelina, italien, blont hår. ja, här kan jag sitta...
saknad: spicy, caroline!
drog: musik, dans
tråkigaste: fortfarande det där med mjölken, det är så komiskt att jag sitter och skrattar åt det.
finaste: gabriel!
måste: sova nu
köp: ingenting!
mat: mammas carbonara
kärlek: gabriel och familj
mående: hyfsat bra faktiskt:D
minus: att jag har tusen prov framför mig..
plus: att dom har fått tag i blottaren!!!! :O

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0