090308

jag träffade både mormor och morfar idag.
Morfar var väldigt pigg och såg fräschare ut nu än innan.
Lite lustigt eftersom han har haft hjärtinfarkt, men ballongsprängningen gjorde susen!:)
Han har bestämt sig att sluta röka nu också. Sjukt härligt, eftersom han har varit en riktig "storrökare"
Mormor va också mycket piggare, men hon kan ju inte gå själv osv, men hon pratade på.
Det är lite konstigt bara att hon inte har krafter till att le eller skratta. Men det kommer nog.
Men jag blev själv väldigt svag när hon började att gråta för att hon saknade mig så mycket.

Nog om det! Idag har jag dansar modern, och mamma mia va kul det är :D:D

på lägret i somras, jag tackar för våra danser. Sakna norge och camp folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0