varmdag

Idag har jag trallat runt i ett kokhett karlstad. Dock var det underbart!
Jag köpte en röd fin bikini från change i mitticity. Ett gulligt linne från monki. 45:-
Herregud vilken rea!
Jag hinner inte visa sakerna nu. tyväär
Jag,hannes,caroline &gabriel har badat och spelat badminton också. Jag tyckte att de va gött i vattnet. Badkruka har aldrig varit min stil. Caroline frös och andra sidan ihjäl. Nästan iaf!
Nu har jag och Carro lagt in lite musik i min mobil. Minneskort på 8 gb! Woho, mycket musik ska in.
Men jag är ju så kär i min ipod så jag får nog ta med den också. Och fylla den med samma musik. Haha. Idiota evelina!

I morgon ska jag jobba förmiddag hos pappa. Jag får välja mina tider i sommar, hur bra?
Eftersom det ska vara fint väder i morgon så ska jag utnyttja det med min fina vän linnea och åka och mysa på mörudden eller något:)

nu, sova

vi är i italien om 5 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0