tisdag

Igår spenderade jag min dag med min fina kusin louise!
Det var riktigt roligt faktiskt. Hon (!) ägde ut mig(!) på mario party 6. Vet ni hur illa det känns ? Jag som aldrig har förlorat det en enda gång..
Louise körde sönder mig. Men hon hade tur. Faktiskt!

JAG VA UTE OCH SPRANG MED LINNÉA IGÅR OCKSÅ!!!
fyfan så bra. I morgon ska jag ut igen! Linnéa är du på ?

Gabriel sov här också. vet ni, jag har under tiden jag sov förflyttat min kudde, min nalle och vänt täcket åt rätt håll och lagt mig med huvudet vid gabriels fötter?
Men det värsta är att jag inte har något minne av det. Hur sjuk är jag egentligen ?
Drömt som ett djur har jag gjort också.

jag ska träffa caroline idag också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0