nu ut och möta L

Hallå!

idag har skoldagen vart så chill som det går typ!
Snart ska jag hem till linnéa! Vi ska ut och röra på oss på något sätt.Vet bara inte hur:D

I morgon är en fullspäckad dag för miss menchini.
Min klass har fått äran att hålla i utedagen i morgon. kan säga att det känns både postivt och negativt.
Skönt att slippa att vara med att göra alla saker. Men det krävs mycket planering för att allt ska funka
Så vi börjar klockan 9 på getingberget. Ska vara där halv. Sedan fullspäckad dag fram till tolv. Då ska jag hem och göra mig i ordning. Sedan ska jag åka in till stan för klippning och slingning. Det tar drygt 2 timmar. Då är klockan ca kvart i sex. Jag ska direkt till skoghall, Där balen är. Där ska jag vara med och fixa med massa saker ;)
Sedan kommer jag nog hem runt elva tolv på natten.
 KÖR HÅRT EVELINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0