konstigt!

Jag tänkte på en sak förut. Undra om någon håller med.

Men iaf. Varför smakar mat mycket bättre hos kompisen eller pojkvännen ?
Inte just kanske potatisen liksom, Men t.ex juice, smör,mackor. Allt sådant ?
Hemma är det typ piss att äta grovt bröd med laktos smör,mjölk och allt som hör därtill. Men hemma hos Linnéa t.ex har dom exakt samma varor men där smakar det mycket godare?
Så tycker jag att det är med mycket mat och sådant nu för tiden. Att sitta och dricka te t.ex. Det har jag aldrig gillat.
Men hemma hos gabriel är det as gott att dricka det.

konstigt tycker jag. Kan iaf tipsa om ett jätte gott te.
Willys rabarber med grädde te. Typ det godaste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0