Inget sunne vattenland utan jobb

Jag skulle egentligen följt med linnéa till sunnevattenland/park i morgon.
Men icke, jag jobbar! Vet ni hur arg jag blev?
satt och tjurade på köksgolvet och var allmänt otrevlig mot allt och alla, sa att det där jävla jobbet kunde ta sig för vem väljer att sitta inne framför datorn när man kan vara ute i 25 grader varmt och sol och leka i ett vattenland med linnea?. Sedan sa pappa att jag ska vara jävligt glad över att jag faktiskt har ett jobb och tjänar mer ca 70 kr/h och är 14 år!
Då fick jag väl tillslut ge mig och inse att jag faktiskt kanske skulle välja jobb istället. Pappa lovade faktiskt att han kunde köra mig och kompisar till sunne om det skulle vara så.
Egentligen, hur jävla otacksam är man ?
Jag ska faktiskt åka till italien om 3 dagar och få ta med mig i en kompis. Där jag kan sola och bada hur mycket jag vill.
Sedan har jag massa veckor kvar på lovet som jag kan åka till sunne!
Shit vilken skitunge jag är ibland.
Ändra på dessa vanor Evelina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0