bye bye!

Jag hinner antagligen inte skriva något i morgon.
Nu kommer jag nog inte skriva på 11 dagar. Kommer hem natten till 8 juli. (:
Nu ska jag snart sova. Har verkligen inte packat klart. Varför lämnar jag alltid allt till sista sekund ?
Typiskt mig. Runt elva i morgon hämtar vi upp carro, sedan drar vi med peggyn till skavsta.
vi har döpt bilarna som tillhör menchini.
Peggyn = pappas peugeot
Lill peggy= mammas peugot
Bärta = pappas bertone
Räser bärta = pappas gula bertone (en räser bil)
Julia = ännu en alfa
Lotusen har inget namn än. Dock har lilla carl döpt den till Claudios sportbil!
Uttalas : kladio spoppbil
Bussen = go-kart mercan
Pappa har fler bilar men jag vet inte vad vi döpt dom till!

Vi landar iaf i pisa runt halv nio på kvällen!
Ha det gött i det fina sverige medans jag har det gött i fina italien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0