bup & bad

Vaknade tidigt idag, 06.45, trodde att jag skulle jobba men nix. Mamma väckte mig och sa:
- evelina, jag kom på att d skulle till bup idag så du får inte jobba idag.
- mmmmmmmmmm. (sooooooooova)

Så inget jobb för mig. Har istället solat med linnéa samtidigt som vi tryckte i oss en hel annanas och en halv vattenmelon. Mmmm så gott!
Sedan åkte jag till bup där jag träffade min nya psykolog.
Varför i hela jävla friden kan inte psykologer vara som normalt folk.
Det är så sjukt störande när dom frågar en fråga, Och innan man knappt har hunnit att öppna käften så börjar dom med sin blick rakt in i ögonen och mm:ar och aa:r så man tror att dom har hakat upp sig. Med en SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ förstående röst. Fyfan vad jobbigt det är. Och när dom verkligen stirrar in i ögonen går det ju inte att möta deras blick så golv och dörrhantag kan bli galet intressanta!
Nej, än så länge är inte den här psykologen något att hurra över men vi får la se!

Jag och Carro har badat idag också. Faktiskt så va det mycket varmare idag!
I morgon ska jag iaf upp till jobbet. Sitta vid deras dator och jobba där hela dagen. Så kanske jag hinner uppdatera lite här också!

Men  morgon väcker pappa mig 06.30 så jag tror jag ska nanna kudden nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0