6 dagar kvar till italien.

oj vad dålig uppdatering!
Men så blir det ibland, det har ju faktiskt varit midsommar och artonårs kalas hit och dit!
Men jag lever!
Igår vaknade jag & carro runt halv tre. hhehe
Segade hela dagen, slutade med två filmer. Taken & Wallander hämden.
Två riktigt bra filmer. 
Jag som var wallander älskare innan jag upptäckte beck. Hehe, men sedan ville jag inte se mer när johanna sällström gick bort.
Men jag tyckte att dom gjorde det bra utan henne också. 
Taken var en riktigt bra actionfilm. Den var riktigt bra. Se den!

Nu sitter jag hos den andra familjen menchini på öa. Busat med min kusin hela dagen. 
Och Erico har införskaffat en macbook. Vet ni hur SJUKT avundsjuk jag är?
Nej, precis. Så jäklans bra datorer så jag vet inte vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0