italien

Okej vi får se om det här blir ett bamse inlägg eller hur det blir!
Lite bilder kommer jag lägga upp nu :)


flyga fluugplan

wohoo italy here we are!

världens bästa lucky

världens bästa caroline och världens bästa lucky



caroline slog till på stort och BADADE! grattis syster!

nonnos hund zorro. Så go

rätt snygga ändå

goding

den här melonen, jag slåt vad om at jag och carro åt upp tre hela meloner var!

skål

Vi var på byfest och hade kul :D

vi åkte ju till havet en dag!

världens bästa nonno<33

enda dagen med sol typ (:

5 månader, så jävla go, han kom varje morgon till fönstret och hoppade upp
där så vi skulle klappa han och gossa. btw mina tremänningars hund som nonno tar hand om!

dom två gaddade ihop sig HELA tiden, jag var lite utstött. Precis som vanligt:)
På bilden är vi vänner. hehe

du är precis som en syster. du är min syster.

vi skulle åka till pisa

här tar man kort när folk kissar

jo, rätt sött ändå

en charmig servitör som sa tack hela tiden och en pappa som drog
världens roligaste skämt. Blev bra trots allt:)

ja det va ju roligt!


vi skulle försöka som alla andra så det ser ut som att man håller upp tornet.
då måste ju naturligtvis den som taar kortet säga hur man ska hålla osv, det
var inte min pappa så bra på. HAH! men några försök iaf!

min hand liksom! jäklar alltså:P

vi sket i pisa och drog till lucca istället och shoppade:)

titta! jag köpte örhängen som va as snygga :D

systerarmband!

nu hade vi hälsat på ganska många släktingar ändå, här är vi påväg hem från vera.
Nonnos syster, mamma luktar på lite kryddor som växer, intressant va?

rätt fint ändå:)

vi var ju tvugna att köpa syster tröjor också, fyfään va snygga dom är. GRYMT!

jag lägger inte ut fler bilder nu. Men resan var underbar och det här är bara första resan med carro. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0