tips!

Mamma prenumererar  på tidningen Må bra där de gjorde ett test om shampo och balsam!
Själv är min mamma lite nojig med shampo och sånt. (hon vill gärna att de ska vara från en frisör)
Men i den tidningen iaf så testade dom budget shampon som finns att köpa i varuaffärer osv.
Den bästa produkten är iaf Gliss nya! Så mamma va iväg och köpte den. Jag har testat den nu ca 4 ggr, och den är AS BRA! gör håret mycket mindre frissigt, känns mycket mjukare och det gör håret rakt! Kan det bli mer perfekt för mig?!
Eftersom nu när det är sommar och sol så slíter det ju så mycket på håret. Då känns det ju onödigt att platta osv. Så då använder jag bara shampot så blir det nästa spikrakt, GRYMT

Gliss asia straight!

Kommentarer
Postat av: sanna

den blir ju! :D

2009-07-15 @ 23:17:50
URL: http://sndance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0