speedway tonight

Här sitter jag och tråkar på jobbet. Men pengar blir i kassan (som dock är tom) hahah.
Jag och matilda tränade en sväng förut runt tio. Galet göttt.
Ikväll ska jag hjälpa alexandra på speedwaybanan. Hennes lillebror adrian tävlar där idag. (Adrian och jag är lika gamla och varbästa vänner som små, gick i samma klass i 7 år och har gjort sjukt mycket konstigt tillsammans. Typ byggt ett 1m högt hopp som vi körde som galningar i så fort vi kunde med våra crossar. Ända tills jag ramlade och flög in i en stenvägg med crossen över mig, vi kom på sen att det kanske inte va så smart ändå)
Men han är lika galen och kör speedway. men det är kul att han håller på!

nej nu ska jag dricka cappuccino som jag dock hatar. Men jag vill få lite energi. haha,dumhuve!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vill bara rätta till lite, det är inte de små som kör idag, alltså inte Adrian, utan det är de större, 500cc åkarna. ;) Är glad över att du ska följa med! <3

2009-07-23 @ 15:56:45
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fast Adrian kör idag med iofs, fast inte i Karlstad. ;)

2009-07-23 @ 15:58:15
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0