soft

ciao!

jag och min italianogirl sitter och nördar sönder. Men sjukt så mysigt!

Vi sitter med en varsin dator i knät och lyssnar på john mayer. Kan knappast bli bättre.

Vi cyklade in till stan idag, hör ni ?

igår va vi ute och gick. idag cyklade vi. satan vad bra! Regnet bara öser ner här på öa. Men just nu är det faktiskt bara mysigt :D

vill ni veta en till sak?
Idag har vi betalat moppen, jag får den i morgon (förhoppningsvis)
jag kan nog köra runt lite här på hallersrud, jag har ju faktiskt inte fyllt än och jag har inte gjort provet än:)

nu blir mina naglar i den färgen som är där. men jag vet inte vad som händer
med bilden, för naglarna är röda egentligen? aja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0