smoothie

jag och gabriel myste lite förut, med smoothies. hahha!
han jobbar nästan hela tiden känns det som. Nu jobbar han t.o.m!

men smoothie vare ja!
jag älskar smoothie, så gott.
jag går inte direkt efter något recept utan kör efter "det som finns i kyl & frys"
men oftast blir det
Mycket vaniljyoghurt
mycket bär (oftast hallon)
Lite vaniljglass
liiiiite grädde (så det tjocknar till lite)

sen går mixen i 320 och sedan klart, galet enkelt!:)

Gabriel envisades om att det skulle bli SÅÅÅ fint om man "dekorerade" med vaniljyoghurt på.
Jag sa inte så mycket men visste att dte inte skulle bli jätte fint, hehe.
Det slutade med att han sa:
okejdå, ser ju för fan ut som att nån har saggat på den
Jo gabriel. det gjorde det. hahahha:D

seriös bild, yesss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0