no italy

så jävla typiskt mig att skjuta upp packningen!!
Jag har inte ens börjat, hur dum..
Det är verkligen huuuur mycket som helst som ska packas,
scenkläder,vanliga kläder, träningskläder, duschsaker, madrass, täcke. ååååh, hur ska jag få med allt?
nej nu ska jag ändra inställning och sätta igång och packa..


det blir inge mer italien för mig i år. Linus kunde följa med så dom två åker :)

det blir nog roligt för dom!

faktiskt så är det kanska skönt att kunna stanna hemma. annars så skulle jag åka två dagar efter camp och va boorta i en vecka och nej. jag kommer sakna gabriel föör mycket!

men dom här godingarna. jag vill inte vänta ett år... buähähähä


ååååhhh, så go. snälllaaa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0