Magnus uggla

jag kom att tänka på en till sak.
Uppfattning om folk.
vissa människor i samhället märker man ibland att man verkligen har fått fel uppfattning utav,
Vissa människor märker man direkt att man fått helt rädd uppfattning av.

Gabriel och hans familj på pappas sida har varit och tittat på Magnus ugglas revy.
Hans pappa är ett big fan of magnus! Så dom har iaf varit där idag.
när gabriel skickade sms:et förut:
haha, vi bor på samma hotell som hela revyn, inklusive magnus(:
Då tänkte jag direkt att, WOHOOOO häääftigt grabben. (inte)
utan det va som vilken människa som helst för mig.
För magnus uggla är en människa som jag har fått en ganska så dålig uppfattning utav.
För när jag har sett på tv osv. Så verkar han så hiiiimla präktig, och som att han äger allt. Det kan säkert vara fullt möjligt att han "spelar" sig själv som präktig, fast han säkert inte är det. Jag tycker verkligen inte om hans musik. Alla låtar låter likadant. Förutom kung i baren. Nej jag har bara inte förstått mig på människan. han är säkert trevlig och har humor. Men det är inget jag har märkt iaf. 
För trots allt är det ju min uppfattning som räknas för mig.

Och så är det ju med alla människor i världen. Första intrycket är det ju som räknas innan man lär känna en människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0