home sweet home

Nu är jag äntligen hemma.
Det har varit en kanonresa med perfekt folk. Caroline gjorde mina dagar där nere.
Eftersom det var dåligt väder alla dagar utom 3 så fanns det inte alltid så mycket att göra där uppe i bergen. Men caroline och jag hittade alltid på något!
Vi åkte till havet en dag i Viareggio. Vi åkte en sväng till Pisa och kollade på tornet, (som jag dock har sett typ 53554 ggr)
Vi shoppade i Lucca och i Firenze (florence) sedan handlade masssssa mat, nästan varje dag!
Så vi gjorde saker hela tiden. Men nu är jag hos gabriel så jag har inga bilder här. Men när jag kommer hem så ska jag lägga ut massa bilder.
Va beredda på att vi är kritvita!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Trevligt att ha dig hemma igen! :D <3

2009-07-08 @ 16:36:27
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0