Zip's

Jag hjälper gabriel att hitta lite ziphoods, är inne på http://www.streetoutlet.com
supersida, och för att jag inte ska glömma vilka tröjor det är så lägger jag in dom här, så kan ni även se lite tröjor, dock killmodell, men det är också snyggt:D

analog.


Boomerang

en av favroeiterna (ripcurl)


enkel från dragon


ripcurl ligger på top alltså

ripcurl, igen

enkel från koppartrans

riktigt snygg tröja från burton

en otroligt snygg sweater från és

ännu en randig från sean john

en klar favorit från kr3w

ännu en fin från WESC

vet inte riktigt vad jag tycker. men den är helt okej, från gio gio

lite variation med gult! från etnies

otroligt snygg en från Enyce

ganska vanlig men snygg från DC shoes

en klassisk snygg från WESC

snygg utan luva! från zoo york

riktig snygging från rip curl

enkel svart, men kolla dragkedjan, hur snyggt? från won hundred

cooling från panuu

min absoluta favorit från phatfarm, underbar eller vad?

en till snygging, från Ecko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0