tv serier!

klockan är kvart i tolv och jag är lite trött, jag erkänner..

Min klassföreståndare tyckte att jag skulle stanna hemma i morgon för vila inför Polen, men jag åker dit, hämtar böcker och säger farväl till mina klassisar. Och även alla andra små vänner.

Jag har hört det ryktas om att ingen annan än min idol Justin timberlake kommer till vårt kära land?
Jag hoppas,bönar och ber. Isf, har jag redan bokat biljetter.

okej, en till sak. Jag brukar "hänga med" bland tv serier och sånt. Eller nej, nu ljög jag. under min mellanstadie period gick mtv 24/7.(dock det enda jag tittar på nu också) Jag tror aldrig i hela mitt liv att jag följt en serie. Möjligtvis sommarlovsmorgon när man va liten, om det räknas? Tv för mig kan vara avkopplande ibland med en film, men jag blir rastlös när jag inte får kommunicera med folk på något sätt. datorn är bättre då man kan "prata" med folk!
Alla pratar om one tree hill,oc,gossip girl,the hills,andra avenyn och alla andra serier som går. Jag har inte sett ett avsnitt. Jo ett halvt av oth. Men jag ser inte charmen? Jaja, jag har väl missat något.
För mig duger pippi långstrump,emil i lönnebärga,fem myror, petsson & findus..


min största idol som barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0