sista dagen nu.

Kom precis hem från min psykolog. Hon är en klok människa.Jag gillar henne, hon är typ från ryssland eller något. Sen frågade hon typ: när vill du ha din nästa tid ? och jag typ men efter polen någon gång :)
hon typ: jaaaaa, då få ja änkligän höa hu du hade det i pooolen. (uttalade det polen, inte pålen)jag aktade mig för att börja skratta.

idag blir det mys med gabriel, ägna timmarna innan packningen åt honom.
Jag har alltid svårt att lämna honom, innan spanien för mig och grekland för honom så grät jag liter. Vi skulle vara utan varandra i FYRA VECKOR? jaja, en vecka är inte mycket. men en jobbig resa väntar och då kan det bli svårt utan honom.
Polen kommer bli sjukt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0