shoppat med moder.

idag har jag och mamma shoppat loss alltså.
Först åkte vi till jysk och hämtade min brors säng. sedan åkte vi hem och satte upp den, vidare mot staden och lämnade in min lilla systemkamera. dom sa att det inte skulle ta så speciellt lång tid, tur, för jag vill verkligen ha med den till lindvallen, Väl inne på elgiganten får mamma för sig att köpa wii. Så nu har vi det också:D rikigt kul faktiskt!
när vi kommer ut från elgiganten hoppar vi in på team sportia, så nu har jag nya slalomskidor och pjäxor, tack mami.
Sen när vi ändå va igång så passade vi på att köpa kängor till Polen :D
sedan köpte vi också ett handledsskydd till mig, så det känns mycket bättre i handleden!

lägger in bilder på allt sen :)

nu ska jag mysa med gabriel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0