det finns bara 24 h på ett dygn.

okej, tiden har inte funnits. så är det ibland, jag har sjukt mycket för tillfället. Lindvallen va underbart, det kan jag ta en annan gång. polen på torsdag, tror ni jag är stressad? svar ja. jag ska till och med stanna hemma i morgon för att lugna ner mej och göra läxor!

Jag har blivit utmanad av Sanna!
Skriv sju sanningar om dig och utmana sedan andra.

1. Så fort jag går innanför min dörr hemma måste jag springa på toan och kissa, tvångstanke!
2. jag har ett förhållande jag tror jag kommer leva med hela mitt liv, men det glädjer mej.
3. jag älskar att leda saker, och vara engagerad i många saker samtigt. makt är min grej!
4. Jag har haft en sjukdom/syndrom för ca ett år sen som gjorde att jag fick ligga på sjukhus, och det är ca 150 personer genom tiderna i hela världen som har blivit drabbade. alltså en sällsynt syndrom.men den va hemskt, kan skriva ett inlägg om det någon dag.
5. jag ha haft diagnosen epilepsi i snart ett år, men läkarna tvekar beroende på mina konstiga anfall
6. jag är sjukt glömsk. det är inget jag bara säger, för varje dag glömmer jag något. idag glömde jag min tröja på studion, men branca kom med den till mig.
7. om jag tycker synd om någon mår jag alltid dåligt och känner press för att jag måste hjälpa den, och får jag inte hjälpa den mår jag sämre, det är bara så.

den som känner sig utmanad kan säga att den blev utmanad av mig och göra denna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0