cancern tar död på min mormor

jo, det är sant.
Min mormor har haft cancer i 14 år. Det började med bröstcancer.
Hon har haft cancer 7 gånger, och nu säger läkarna att det inte går att bota längre.
Hon är helt förstörd efter stårlningen i munnen och kan inte äta. Hon har gått ner 13 kg. hennes ben är så smala att knäskålarna bara pekar utåt!
Hon kommer antagligen leva i nått år till, hon är bara 66 år.  det är ändå inte jätte gammalt och jag tycker det är orättvist att hon har fått leva hela hennes pension med cancern och mått dåligt.
Världen är orättvis. Men nu är hon relativt pigg. Så det är jag glad för!

Men nu ska jag duscha.
It's time for school tomorrow!

Mormor blir så olik sig efter behandling, det här är sommaren 07 i italien hos min släkt då vi tog med mormor ,morfar och kusiner. morfar,tom,pappa,louise,jag,richard och mormor. usch vad jag inte tycker om dom här bilderna egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0