12/1 -09

Jag har hittat en mobil som jag vill ha!
För jag ska få en ny mobil snart. Och jag har velat haft samsung touchwiz. Men har nu ändrat mig!
Jag har kommit fram till att jag är ju så himla bra på att tappa bort saker och ta i sönder dom.
Så 4700 för en mobil i mina händer känns lite ovärt!
Men den här kostar halva priset typ, så det känns lite mer lagom.

I skolan idag så har jag suttit halva dagen och pratat med politiker från hammarö kommun. Lagomt roligt...
Men så är det när man är med i styrelsen.
Alltså dom kärringarna säger jag bara. Förutom några. Men hon den där ingela kan ju gå och ja..
vi pratade om maten (som vanligt) och typ Fronter, för er här på öa vet ju vad jag menar!

Iaf, nu ska jag dansa lite tror jag. sjukt längesen, blir ganska sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0