barnpsyk

ojojoj. Idag har varit en slitsam dag.
Jag har hjälpt till att flytta hela dagen, det börjar faktiskt att likna något nu!
Mamma borde få en guldstjärna för allt detta!
Snart är allt på plats och det enda som saknas är mormor.
Men hon är också bättre nu. hon pratar och grejer så jag hoppas för allt i världen att hon ska bli "bra"

I morgon bär det av till leklandet med kusini louise! Sedan åker jag med matilda in till free sun och solar!
Jag ska hitta något åt min lilla plutt också som blir 17 på söndag :)

Igår fick jag brev från landstinget jag förstod direkt att det skulle vara ett möte med min läkare, men icke.
Jag ska iväg till barnpsyk som ligger någonstans, inte i sjukhuset iaf. Känns lite annorlunda att just jag ska dit. men men. Jag ska genomföra massa stresstester och vi ska diskutera hur vi ska hantera mina anfall.

Den här veckan är det exakt ett år sen. Idag är det exakt ett år sen mitt liv stod på spel. Det är sjukt. Ingen fattar, inte ens jag..


richard,tom,louise,jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0