fotokurs

Igår så va jag så otroligt sugen på att fota, kände verkligen hur coola bilder det kunde ha blivit, men icke. Så tänkte jag, jaja jag får väl ta min vanliga digitalkamera då.. Men nej just det, den har ju tom i italien. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Dumma jag som ville så.

Igår anmälde jag&alexandra oss till en foto+redigerings kurs. Det ska bli sjukt kul, jag längtar så otroligt mycket. För ledaren skulle tydligen vara duktig och han hade fotat kändisar och sedan satt hans bilder uppe på affisher runt om. Det är ju lite kul att han inte är en nobody.
Kursen va typ 6 gånger, i en timme. om jag inte minns helt fel och det kostade runt 1.500

jag hittade bilder från disneyland & paris -05


precis innan jag fick min whiplash


sen blev det sjukhuset och efter två dagar såg jag ut såhär.
den här bilden är tagen högst uppe i eiffeltornet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0