måndag i februari.

hejhejj!
Jag väntar med Polenbilderna tills jag fått av alla:)

idag va jag iaf i skolan och sedan gick jag med mina fötter till min zonterapeut. Jag fick ligga på spikmatta!!!
det va lite lurigt men ska jag va helt ärlig va det rättså skönt.
Mötte david också, kul att prata lite:)
påvägen hem höll jag på att kissa ner mig hela vägen. fyfan va vidrigt. Ganska intressant faktiskt!
Eftersom jag vet att elin läser så kan jag ju nämna att det va otroligt gött att träffa elin och isa idag!:)
Ikväll ska jag på dans, det är verkligen något otroligt med det. För hur ofta går man runt och längtar en hel dag för en träning? jaja, jag älskar det iaf.
Ännu en sak till, i morgon ska min lilla plutt opereras. Hans lårben sitter ju ihop av en lång spik, lite längre än 2 dm, och den fäster med en skruv. Och den ligger och klämmer så det blir svårt att gå och så, Så den ska bort. det sjuka är att jag är as nervös och gabriel bryr sig knappt. Jaja,

nu ska jag göra mig i ordning för dansen, en bild på mig och elin skadar aldrig, inte en fjortisbild heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0