mobil,plattång,dator.. ja vad mer vill jag ha?

Hejhejhejhej

idag har det varit  då&nu hela dagen.Vi har jobbat om redovisningen som kommer att äga rum i gt-salen på h-l skola den 4 mars.
Ikväll skulle jag egentligen ha tränat men jag måste plugga på so:n och shit vad jag inte orkar.
kikade förbi en sväng hos gabriel också, alltid mysigt!

Jag har bestämt mig för att inte köpa plattången från ghd. Utan en ganska enkel men bra från babyliss. Jag har helt enkelt inte råd att köpa en plattång för 1.900 kr, men den för 600 betalar mami. Tack!

Åh, jag blir så avundsjuk på min mamma för hon har köpt en ny mobil idag. Jo preciiiiiiiiis en sån som jag vill ha. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0