tom,evelina

"Bror-testet"

Vad heter han? - Tom antonio menchini
Vad var det senaste han sa till dig? - "men eftersom du har gjrot dom själv så behöver du inte"
Vad brukar han säga när han kommer hem? - hejhej/haaalallååååå
Vem umgås han mest med? - Sofia,simon. Och sen det gänget ;)
Har han någonsin haft en flickvän? -jajmen:)
Har han en speciell lukt? - Ja, parfymlukten!
Kan du hans mobilnummer? - ohja
Vad är typiskt honom? - att vara så otroligt jävla dryg
Är han din lillebror? - nää
Är han din tvillingbror? - nej
Är han din storebror? - japp

NI
Hur många år skiljer det mellan er? - 3 år, 1 månad,29 dagar. för att vara exakt.
Har ni samma föräldrar? - jep
Brukar ni göra saker tillsammans? - ja faktiskt, men nu när det är skola blir det lite svårt.
Kan ni prata om allt? - ja faktiskt, göttdä
Kan ni skratta åt allt? - ja:)
Bor ni i samma hushåll? - mmmmmmmmmmmmm,väggivägg
Umgås ni med samma människor? - nja, eller jag är med hans kompisar ibland och han är med mig och mina ibland:)
Är ni oftast sams? - ja, har inte bråkat på, shit jag kommer inte ens ihåg
Tycker du ni har en bra relation? - ja, det tycker jag. fast jag va en idiot mot han när jag va yngre
Tror du att han tycker det? - ja, det vet jag att han tycker:)
Samma skola? - nejj
Samma musik? - det mesta, men sen finns det ju undantag hos båda

DU
Vad var det sista du sa till  honom? - din buss går om tre minuter, så du vet ;)
Uppskattar du honom? - ja, det är ju ens bror!?
Litar du på honom? - jja, det gör jag.
Brukar du sno grejer av honom? - inte så mycket nu kanske men :)
Vem är det som startar era fighter? - vi bråkar inte
Ställer du upp för honom om han behöver? - ja, det är väl klart?
Om du såg honom gråta, skulle du gå dit? - ja, såklart jag skulle
till sist, älskar du honom? - okej, lite kanske. joda, lille tompern



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0