ormar är inte snälla av sig..

Idag kommer min kära bror hem ifrån Italy.Shit vad jag saknar han. det är så tråkigt att vara "ensambarn" här hemma!

Isabelle berättade en sjukt äcklig grej som jag tänkte föra vidare. Hennes brors typ kompiskompis. Ja ni vet.
Hon hade iaf en boaorm. Ja, hon levde med den i sitt rum och sov med den osv. Som ni alla vet är ju boaormar farliga.
I alla fall, hennes orm bara åt mindre och mindre, och ja tillslut så åt den inte alls. Den hade inte ätit på mer än en vecka. Så hon började ju undra om den hade blivit sjuk osv. Så hon ringde till veterinären och berättade sin historia med hennes orm, de bad henne vänta lite och hon satt helt lugnt och gossade med sin orm (hur man nu gör de?)
Sedan säger hon som jobbar på veterinären att hon måste lämna sitt rum omgående. Tjejen fattar ju inte riktigt vad som händer men går ut ur rummet. De förklarar för henne att ormen har försökt att svälta sig själv ett bra tag för att den ska ha så lite mat i magen för att den ska få plats med henne!!!
Fattar ni hur rädd jag skulle va? tänk om han lika gärna kunde bita tag i henne och sen låg hon i hennes orms mage. Fyfan va äckligt! Han hade ju alltså sett henne som mat hela tiden.
Jag ska iaf aldrig ha en orm!!

tom♥sofia. hehe

Kommentarer
Postat av: jonna

sV: du är så jävla snygg!

2009-02-28 @ 11:03:57
URL: http://jonnadyrmans.blogg.se/
Postat av: Eva

tittar in! =) Hittade hit via malin´s blogg =) Ciao!

2009-03-05 @ 12:45:14
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0