kanske va infuensan..

Hur kan jag vara så jävla dum?
Jag är alltid så ivrig och tror alltid på det bästa. Efter att jag hade klippt mig igår och kom hem,
vem tror ni har 40 graders feber då eller, och mår ren äckel skit ?
Jaja, idag ska jag ta det super lugnt och göra skolarbete. Sen en dålig nyhet också. Eller egentligen är det väl bra men..
Jag kommer antagligen inte praoa med elin på Åhléns Café. Jag valde det faktiskt själv. Man blir så otroligt stressad av att ligga efter. Sedan på tisdag ska jag till psykolog+då&nu. Så då kan jag knappt praoa. På torsdagen är det då&nu hela dagen.

ÅH! det funkar inte att lägga upp klipp, bajskorv. det finns ingen uppdatera knapp. jaja. men
disenchanted lullaby-foofighters. Om ni vill höra något bra.




Kommentarer
Postat av: Hanna

då&nu är på måndag sa jocke :p

2009-02-12 @ 19:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0