jag är inte glad nu.

jag säger att jag brukar lyckas med det mesta.
Igår frös jag hela dagen, verkligen frös också. Sen på no:n så svimmade jag igen. Jag orkar inte om det ska börja igen, jag hatar medicin och sjukhuspersonal så jääävla hårt.
Iaf sen kom pappa och hämtade mig, när jag kom hem tog jag febern och den stog på 39,2.
Tja, jag heter evelina menchini jag är smidig och har tur med allt!
Om jag ska klaga lite till så kan jag påpeka att jag har träningsverk i varenda liten sketen muskel. Och mina pluppar i öronen gör mig galen, det klämmer.Kuuul

Nu har jag bara lite feber, och eftersom mamma hade beställt klipptid åt mej idag ska jag iaf försöka att ta mig dit.
Det behövs. Sen ska denna dagen tillbringas åt en masssa skolarbete.
So prov på fredag på 80-90 sidor, katolska/ortodoxa kyrkan. roligt va?:D
Hemkunskapsprov också. jätte stort tydligen på torsdag. tror inte att jag behövde göra det då iaf. Sen No prov direkt efter lovet.
Nästa vecka är det prao, jag och elin på Åhléns resturange. Blir grejjer dä:D


jag&anna i polen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0