I taket lyser stjärnorna

jag såg på I taket lyser stjärnorna med gabriel. den va väldigt bra. men boken va 1000 gånger bättre. dom skulle ha behövt att ha den en timme längre. För dom missa en massa saker!
Sedan så satt det nästan bara tjejer i 15 års åldern. Jag vill inte dömma dom, men dom förstörde allt, bara skrattade bort hela tiden, även vid dom sorgligaste scenerna. fifan. Jag brydde mig inte jätte mycket, men tänk dom som har betalat pengar och verkligen ville se den och alla dom bara förstör stämningen?! jaja, men nu ska jag och min feta finne vid hakan sova. godnatt!



Kommentarer
Postat av: Linn

Förstår vad du menar, störande :)

jag läser boken just nu faktiskt men tycker inte att den är speciellt bra. Kan bero på att jag har hört för mycket om den innan! Puss på dig granne, hihi <3

(min blogg är på gång)

2009-02-07 @ 00:05:41
URL: http://linnwivhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0