chipspanik

Jag hann inte direkt fira allahjärtansdag igår, men det gör mig inget,Jag fick så ont i ryggen igår att jag la mig innan åtta. Somnade på 2 sek, missade ju melodifestivalen, haha, ånej.
Men dock vaknade jag halv två inatt och fick panik för att jag va så suger på chips och dip som jag hade gjort i ordning typ 6 på kvällen. och jag hade ju inte ätit något, så upp till köket in i kylskåpet. Jajamen lite fanns kvar och jag stog och tryckte i mig tills skålen var ren, jag slickade minsann upp allt. Jag är beroende. heh

Jag fick faktiskt rosor av gabriel, 8 st t.om! Idag ska jag måla klart mitt porträtt. Är det inte så jävla illa att min systemkamera är på lagning ända sedan nyår????
Jag ska ringa och vara surkärring mot elgiganten. för ingen fridolf med till lindvallen eller polen!!! Och nu är det dunder fint ute.åh.Dummaaa

Ingen har väl missat att chris brown har misshandlat rihanna? Därför lyssnar jag inte på han just nu, den jäkeln. fifan va illa! Men det är sjukt att så många kvinnor blir misshandlade varenda dag.

Men duffy är bra,hehe:


Kommentarer
Postat av: sara (duvet, toms kompis...)

(ja jag tyckte jag var lite småkul där, med namnet. klart jag vet vem du är söt!)



i alla fall, du verkar ha sån otur med alla sjukdomar och allting. hoppas att du kryar på dig snart. tills dess, håller jag med dig om att datorn är en trogen vän :)



kram!

2009-02-15 @ 13:23:27
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: sara

klart jag inte glömt bort dig! :)

japp, jag blev aldrig så sjuk vilket var skönt. så det blev lite alla hjärtans dag firande i går iaf.

kram

2009-02-15 @ 19:50:54
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0