alperna

Det är verkligen inte kul längre!
Febern går aldrig ner och jag sover jätte dåligt  och min hosta gör mig galen!!
nu kan man verkligen säga att det är långa nätter.

Min bror Tom åker till alperna hela sportlovet, dolomiterna. Har det inte gått vm eller något där, nu i vinter?
Jaja, jag är avundsjuk men han kommer få en otrolig resa. Dom åker med något kyrkligt (det blir billigt då)
Fast jag tror att kyrkan gick ur och en privatperson gick in ist. Det är iaf otroligt billigt. Priset ligger på 6700
och då ingår: frukost,tre rätters middag,hotell,(liftkort ingår inte,men jag räknar med det i priset) bussresa tur&retur alla dagar. billigt tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0