mitt negativa liv justnu

Mitt liv just nu kan vara lika tråkigt som ett kylskåp fullt med kaviar
(jag tycker kaviar smakar så otroligt illa)

Jag lever i mina skolböcker, men tycker livet är hyfsat okej ändå!
Hade en otroligt rolig lockingträning förut, finns få grejer som slår det.

Lyssnar på Chris browns nya album och måste säga att det suger.
Alla låtar handlar bara om kärlek

Jag tycker heller inte om att vara stressad, men så är livet och jag borde inse snart att läget kommer vara exakt likadant även om jag sitter här och klagar.

Så nu ska jag sluta sprida negativ energi över er och ta tag i mitt liv och lämna datorn och sova!!!!


(Kul att alla bilder som jag försöker lägga in, inte vill)
So here we go without a pic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0