julklappstips

Mina ögon lägger sig i ofokus hela tiden, hur kan jag vara så trött?
Jag skyller på vädret i alla fall!

Jag tänkte ge lite tips på vad man kan köpa i julklapp. Jag tycker själv att hela den här julklappsröran är otroligt jobbig men ändå mysig. Jag tycker det är så kul att köpa saker till andra som man vet att de uppskattar. Men samtidigt tycker jag att det kan bli patetiskt. Bara för att vi firar att jesus föddes eller vad det nu är så behöver man ju inte köpa julklappar för flera tusen?!
Nej, faktiskt så är det ju tanken som räknas:)

Men jag skriver lite här, tror ni fattar vem man ska köpa vad till o.s.v.

  • Något lite finare Thé
  • Världens bästa mamma&pappa saker, t.ex muggar,örngott & smycken
  • Böcker, nästan alla uppskattar en bra bok under jullovet.
  • Nagellack och nagelsaker, sånt man aldrig lägger pengar på själv!
  • Lite finare raklödder (finns småkit för otroligt billiga priser)
  • Ett porträttfoto, ta ett kort på dig och ditt syskon. Skriv ut i lite finare papper och köp en ram! Billigt och alla gamlingar blir som lyriska.
  • Badkarssaker, t.ex badsalt,badskum och badbomber
  • kalsonger
  • En skiva eller en film.
  • Chokladpraliner. mmmmm
  • En fin bakhandduk, nästintill alla mor&far föräldrar bakar, och använder samma gamla handdukar!
  • En lite finare deodorant eller parfym.
  • En rolig bakbok. Inte någon tråkig typ, sju sorters kakor. Utan någon mer för ögonens skull.
  • En mp3 och ladda med masssssa musik!
  • Ansiktsmasker och cremer är alltid bra, någon bodylotion som luktar gott är svårt att misslyckas med.
  • En fin skål eller burk fylld med massa skumtomtar. mmmmm

 

Det är ju mycket lättare att veta vad sina egna nära tycker om. Men lite tips iaf:)

bild, google





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0