det sägs att ett gott skratt förlänger livet!

Ska jag skratta eller gråta?
Är det jag som är allmänt dum eller min pappa som har en oändlig kärlek till att retas?:D

Jag och nonno står och lagar pasta, och jag får äran att steka lök men det sved som satan.
Pappa säger åt mig fylla munnen FULL med vatten, och då ska det sluta svida.
Jag lyder order och gör som han säger.
När jag står där och steker lök som ett fån fullt med vatten och inser att det inte blir någon skillnas säger pappa:
Det funkar nog inte nu när det började svida innan du fyllde munnen med vatten...
Och pappa viker sig av skratt och kissar nästan ner sig!
Så börjar tårarna på mig rinna som bara den av skratt och jag spottar ut vattnet (nästan på pappa)
Snacka om grundlurad, och så länge som jag har skrattat nu har jag nog inte gjort på länge :D


ha ha ha,
vad säger ni då?
Dum eller en pappa som vill retas?:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0