chill, mina rubriker är så fantastiskt roliga

Tom,jag och Hanna sitter och chillar, otroligt gött faktiskt:)
Idag har jag julshoppat med mamma, så nu vet jag lite av mina julklappar och så!
Jag har fått ett nytt skidställ med hjälm, jacka, byxor och goggles och allt, as bra!
Men det blir lite av mina julklappar:D

Ska nog titta lite mer av det extremt roliga, men ändå patetiska programmet Anna ankas jul.
I morgon ska vi upp ganska tidigt och julhandla mat och mysa hela dagen.
Wieee, jag gillar julen :)
Jag ska träffa världens bästa Linnéa också, byta julklappar:D

Citat av anna anka:
Ärligt tala var det inte för i första hand för pengarna jag ställde upp i "Lyxfruar".
Jag vill bli en förebild för svenska kvinnor.
Jag har brutit upp från Jantelandet.
Jag önskar att fler svenskor gjorde som jag. Ni skulle bli mycket lyckligare.

Tror att folk är lyckliga ändå ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0