Avatar

Igår såg jag och Caroline filmen som alla pratar om, Avatar.

Den kostade 110 kr och vi hade rätt dåliga platser, men det va verkligen värt det!
Filmen var till en början rätt konstig och man fattade inte så mycket, men sedan levde man ju i Avatarvärlden och tyckte att det va helt normalt!

Sen det som imponerade mig mest var hur den var gjort, jäklar vad häftigt allt var, och jag var faktiskt höjdrädd när jag sätt där. hahahah

Ett minus enligt mig som har myror i brallan 24/7 är att den var lite för lång.. 2,40 och det blir lite långt när man är stört kissnödig, hehe.

Jag tycker iaf att alla borde se den här filmen, PÅ BIO!
det är en typisk,typisk biofilm!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0